Subscribe:

diumenge, 22 d’octubre del 2023


Sempre és bonic somniar amb papallones, són tan boniques, encara que sigui amb els ulls oberts...Tot i que és molt difícil agafar-les perquè volen tan de pressa!

A mi em fa il·lusió, llegir sota d'un arbre i  que alguna papalluna es posi a sobre un full per a compatir les meves lectures, potser després les podrem comentar. Aquests tons de blau, m'enamoren!


M. Roser Algué vendrells


Sento aquestes llargues vacances ,pero he tingut problemes amb l'ordinador i amb el movíl...Espero tornar a posar-ho tot al seu lloc! Bona nit.

17 comentaris:

  1. Ja pensava jo que, aquest any, allargaves molt les vacances.
    Ben tornada, M. Roser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si noia, a més he tingut problemes amb els canvis de llum , gas i telèfon, que no sé com no m'ha agafat un " parraque"...

      Elimina
  2. Unes vacances més llargues de les que voldries... però ja ets aquí!.
    Ben tornada, nina!.

    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps què passa que arriba un moment que quan comencen a falllar les coses ja perds les ganes de tanta tecnologia i demanes: "un llàpis per favor"...

      Elimina
  3. Es una bona notícia, tenir noticies teves de nou, Roser !!.
    Amb tantes papallones al voltant, heu fet petar la xerrada i us ha passat el temps volant ! hehehe.
    Salut !!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sort n'he tingut, perquè sinó m'hauria aborrit molt...Ens hem fet confidències!
      Bon vespre, Artur.

      Elimina
  4. Ja m'estranyava que no plubliquessis cap post...
    Les papallones ens encandilen a la gran majoria, semblen màgiques!
    Un text molt encertat per acompanyar una imatge preciosa.
    Benvinguda M.Roser i molts petonets de part meva.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta, d'això s'en diu vagància...Saps què passa que he tingut molts problemes amb el canvi de llum , gas i telèfon i encara no ho tinc tot solucionat... aquesta foto em va meravellar a veure si m'animo!
      Molts petonets.

      Elimina
  5. Volen els somnis
    amb ales simètriques
    que venten els moments
    al teu voltant.
    Digués si el cel
    té el mateix color
    que les ales i si els sons
    dels somnis tenen la teva veu.
    Vull escriure
    els mots sota l’ombra
    que el color deix sota l’arbre
    i volar amb les papallones
    ixents dels capolls.
    Dis-me quin blau veure
    en obrir els ulls i mirar al fi.

    qui sap si...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! preciós aquest poema, moltes gràcies...Son tan boniques les papallones que jo no soporto la gent que en fa col·lecció, totes punxades, pobretes.
      Suposo que veuràs el blau que més et t'arrii a l'ànima!
      Petonets, voladors.

      Elimina
  6. Jo també sóc un enamorat de les papallones.
    Aprofito per enviar-te una salutació, M. Roser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo Xavier que tu deus haver fet unes bones caminades aquest estiu. Suposo que deus tenir alguns posts, marca Xavi, ja m'ho miraré.
      Bona nit.

      Elimina
  7. Hola M. Roser. Estic contenta de tornar a veure els teus escrits i que estiguis bé. Has desaparescut del meu ordinador i el teu blog també m'arriva canviat . De fet estic cansada de les actualitzacions que ho capgiren tot, fins pensava que podies estar malalta.
    Molt bonic l'escrit i les papallones, però per aquí han desaparecut bastant, no se'n veuen com es veien abans.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna!
      Terns raó, jo també he trobat aquest comentari que no sé que redimonis vol dir i a sobre em posa com "anònim". Moltes gràcies per preocuparte, vaig fent una mica xino xano que diuen.
      Espero que tu també estiguis bé.
      Bona nit guapa.

      Elimina
  8. T'he deixat un comentari nou. Pots mirar si el tens a correu brossa (spam). Espero que aquest arribi a bon port. 🤷‍♀️
    Ja em diràs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé ja veus que també ha arribat aquest, tot i que això d'anònim no sé perquè, ara miro la brosa.
      Bona nit, Lluneta.

      Elimina
  9. Hopla Maria Roser . He fet un repas per el teu blog.Méncanten les teves fotografias i escrits.Fa temps que no entrava en els blogs.A mi també mágraden les pepellones.Rep petons desde Valencia <3

    ResponElimina