Subscribe:
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris revetlla. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris revetlla. Mostrar tots els missatges

dimarts, 21 de juny del 2011

NIT  DE  SANT  JOAN

Nit màgica per a petits i grans;
fogueres, coets, coca i bon vi blanc,
la més alegre, la de més insomnis,
la més curta de totes les de l’any.


Dies ha que les colles de vailets
anaven recollint la fusta vella
que, després, sol cremar un xic somorta
allargant cap el cel, la mà vermella.


També llencem en aquesta foguera
allò que durant l’any ens ha fet mal
i ens netegem de totes les angúnies
amb la màgia de la nit de Sant Joan.


Diu una llegenda que la diada
és important pel qui està enamorat;
les parelles que junts saltin la flama...
per sempre més tindran felicitat!


M. Roser Algué Vendrells