Subscribe:

dijous, 14 de novembre del 2019

Nostàlgies radiofòniques


El dia 29 d'octubre vaig anar a Radio Molins de Rei, perquè em fessin una entrevista. Ja feia temps que m'ho demanaven , però costava posar-se d'acord en un dia. El programa es diu Essències  i amb la noia que el porta , fa molts anys que ens coneixem, de quan jo feia radio. Vam estar una hora i mitja, entre les preguntes que em va fer, els poemes que vam recitar les dues i de tant en tant posaven alguna cançó... Recordo que vam acabar amb "agafant l'horitzó"   dels Txarango!!! Em va portar molts records agradables.

Si algú no té res millor a fer o si més no per curiositat, jo deixo el link del programa: https://www.radiomolinsderei.cat/download_podcast/radiomolinsderei_podcast_20514

La Roser en plena nostàlgia radiofònica.
*********

El nostre amic blocaire, en Jordi Solà, ha tret un altre llibre de poemes, que es diu "Ira". Per si algú li interessa us deixo l'enllaç:


14 comentaris:

  1. He escoltat l'entrevista M. Roser. Estic convençut que els llibres que has enviat han agradat a tots els presos, fins i tot als que no t'han contestat.
    El Dani també t'estarà agraït per sempre.
    Com diuen els Txarango a la cançó final: "Viure vol dir prendre partit"
    Veurem la llibertat: confia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per escoltar-me, que ja és tenir voluntat...A mi em va saber una mica de greu que no em contestessin tots els presos, si al cap i a la fi deuen estar moltes estones avorrits, però què hi farem...La cançó dels Txarango em va semblar una bona cançó per acabar!
      Sembla que l'hivern ha arribat molt d'hora aquest any...
      Bon cap de setmana i vigila amb el fred.

      Elimina
  2. Bon dia.
    He escoltat el programa i m'ha agradat molt!
    La locutora és molt curiosa i no t'ho ha posat gens fàcil, l'entrevista és molt interessant, sincera i amena, les vostres veus molt boniques i les cançons molt ben triades. Felicitats ho has fet molt bé!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marta, el programa que jo feia a la radio era semblant a aquest, però no és per tirar-me floretes, em quedo amb el meu estil´.
      Aquesta noia fa uns poemes molt bonics això si i recita molt bé, jo simplement llegeixo els poemes.
      Al començament del meu blog, al costat de pàgina d'inici, posa Radio poètica i allà hi tinc grabats alguns programes, si et fa il·lusió, ja ho saps...
      Estic contenta que t'hagi agradat!!!
      Petonets, Marta.

      Elimina
  3. M. Roser, poeta, narradora i radiofonista, felicitats per les teves activitats i que la salu t'acompanyi sempre.
    Moltes gràcies pel teu comentari al meu llibre, que diu que t'estima molt perquè sempre ens desitges bona nit. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps Olga , jo prefereixo fer entrevistes com vaig fer durant cinc anys, que no pas que me les facin a mi, però amb aquesta noia ens coneixem d'aquelles èpoques...Molt simpàtic el teu llibre, segur que jo també me l'estimaré, llàstima que facis les presentacions tan lluny...
      Com estàs tu? pel què veig animada; el meu problema és que a mi se'm mengen els nervis i van fent la ruta de la Roser, avui aquí demà allà...Paciència.
      Petonets Olga i bona nit, a tu i al teu llibre.

      Elimina
  4. Escoltaré l'entrevista una altra estona amb temps, M. Roser. N'estic convençuda, però, que la noia que porta el programa anava sobre segur portant a la ràdio una persona meravellosa i polifacètica com tu.
    Petonets, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse, que no és obligatori eh, he, he, però vaig pensar que potser a algú li faria il·lusió...
      A mi em sembla que hi faltava una mica de ritme i jo que sempre vaig com una moto li vaig posar!
      Petonets a tu també, Montse.

      Elimina
  5. Enhorabona Roser!
    Quina alegria m’ha donat escoltar la teva veu, és molt simpàtica!! No l’he escoltat del tot, però ja ho faré... Només he posat el principi per escoltar com sonaves. Encantada de conéixer la teva veu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Ada, no és que us hagi posat deures, he,he...Vaig pensar que potser algú que no em conegui, tindria curiositat; He tornat a reviure els cinc anys que jo vaig fer de conductora d'un programa semblant...En tinc uns quants a la capçalera del bloc, on posa Radio poètica al cost de pàgina d'inici.
      Petonets, Ada.

      Elimina
  6. Trobo que una hora i mitja és molt a la ràdio, eh! Veig que l'entrevistadora va saber treure suc a l'espai, s'ho va fer durar per perllongar la teva participació.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, jo també trobo que és molt de temps, els meus programes duraven una hora com a màxim, vaig recordar vells temps a la radio.
      Bon vespre XeXu i gràcies per escoltar-me.

      Elimina
  7. Moltes Felicitats Roser.
    Entrevista entrenyable.


    Gràcies.
    Petonets maca.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, però he de dir que a mi m'agrada més entrevistar a la gent, que no pas que m'entrevistin a mi, m sento més degura!
      Petonets, Olga i carles.

      Elimina