Subscribe:

divendres, 4 de maig del 2018

Es molt agradable que quan ens llevem o sortim al carrer algú ens saludi amb simpatia...Si cliqueu el títol, trobareu que sempre hi ha algú que us diu, 
"BON  DIA" !

Despertar.  Ramon Mas

BON DIA, POESIA!

Bon dia, cel!
     Bon dia, terra!
Bon dia, mar!
     Bon dia, sol!
Bon dia, vent!
     Bon dia, vela!
Bon dia, ocell!
     Bon dia, flor!
Bon dia, tu!
     Bon dia, jo!
Bon dia, DIA!

     Joana Raspall

Matinada. Lluís Roure

Bon dia amic!

Bon dia amiga!

M. Roser Algué Vendrells.

26 comentaris:

  1. Quina frase més agradable: "bon dia".
    Bon dia al forner que ens despatxa el pa. Bon dia a la vigilant de seguretat. Bon dia a les companyes i companys de feina. Bon dia als amics i a les amigues. Bon dia a la persona estimada, a la mare, a la filla...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó Xavier, és molt agradable que algú t'ho digui , a mi m'alegra el dia i si jo ho dic i no em contesten, vaig pujant el to de veu fins que s'adonen que sé ben educat no costa res...
      Bon cap de setmana, Xavier.

      Elimina
  2. eeep M Roser també et dic bon dia i bon diumenge i bona setmana!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Elfre i és que a mi que algú em saludi em simpatia de bon matí, m'alegra el dia...
      Petonets!

      Elimina
  3. Bon dia, M. Roser, i que tots els que vindran ho siguin també, per a tu!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I per a tu també Montse, és tan d'agrair, l'amabilitat de la gent...
      Petonets i bona setmana.

      Elimina
  4. BON DIA, M. ROSER, per a cada dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I Bon Dia a tu també per a tots els dies del calendari...
      Petonets.

      Elimina
  5. Buen día!!!
    Un saludo maravilloso cargado de bendiciones.
    y las fotografías preciosas.
    Abrazos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. (Bon dia i bona setmana)...Buen día, Adriana, ojalà todos los días sean buenos para ti, con muchos momentos felices!
      Besitos.

      Elimina
  6. Molt bonic aquest "Bon Dia" acompanyat per aquest cclarejar al matí de les imatges.
    És agradable saludar i que et saludin als veins, amb aquest bon dia quan surts al carrer, als pobles i ciutats petites encara hi ha el costum de fer-ho.
    Petonets M. Roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna, jo si que trobo que és molt bonic que la gent es saludi, trobo que fa alegria i et sents acompanyat quan algú amablement et diu: BON DIA !
      Jo tot i viure en una ciutat de 45.000 habitants, trobo que som moltes persones les que ens saludem i ens alegrem el dia!
      Petonets, Anna.

      Elimina
  7. Bon dia, Roser! Quin munt de bons dies ens has desitjat! Sempre va bé.
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Teresa, com va la maneta, ja pots donar plantofades???
      Si trobo persones que em saluden, m'alegren el dia, jo també sóc de les que saluden, és clar...
      Petonets a tu, Teresa.

      Elimina
  8. Bon dia de sant Ponç, el de la confitura i dolços que ens faran la vida més suau. Que el teu dia, M. Roser, sigui també ple de dolcesa.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. I bon dia del teu aniversari, que no se m'ha oblidat, després et faré quatre lletres...Que aquesta dolcesa se'ns encomani a tots!
      Petonets, Olga.

      Elimina
  9. Bom dia amiga,

    Quando somos gratos conseguimos através de gestos simples mostrar nossa forma de amar tudo que Deus criou e toda boa energia volta.

    sinta-se abraçada com carinho da amizade que lhe tenho.
    beijos
    Joelma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens molta raó i no costa gens de ser amables amb els altres...
      Si tots ens esforcéssim per ser-ho, el món seria un lloc molt més agradable per viure!
      L'amistat de les persones ens fa ser més feliços.
      Petonets, amiga Joelma.

      Elimina
  10. Tens raó, un "Bon dia" rialler és una molt bona manera de començar el dia.
    Bon dia, M. Roser!!!
    :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Glòria, jo sóc molt de tractar la gent amb amabilitat, perquè també m'agrada que m'hi tractin a mi...
      Bon dia, Glòria!

      Elimina
  11. Bon dia! La Joana Raspall sempre il.lumina amb la seva senzillesa! I tu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Gemma i costa tan poc alegrar la vida de les persones amb un bon dia...
      Potser perquè jo sóc de poble on tothom es saluda, jo continuo fent-t'ho amb la gent del barri i sempre rebo somriures!
      Bon dia Gemma i ara també bona tarda!!!

      Elimina
  12. Vaya foto preciosa, me encantan las madrugadas de colores bellos.

    Y te dejo un Tanka.

    Linda mañana
    que de bellos colores
    viste los sueños

    en el alma aquietada
    de balcones abiertos.

    Marina.

    Un beso y mi gratitud.

    ResponElimina
  13. Hola amiga,
    Hoy recibo dos visitas tuyas, que bien!
    Una preciosa tanka, llena de colores...
    Cada dia por la mañana, recibe mi saludo, Bon dia!
    Un beso grande.

    ResponElimina