Subscribe:

divendres, 17 de juliol del 2015

Col·laboració a les Itineràncies Poètiques 
Comiat
Luna gigante o superluna

Ets lluna d'amor.
A les Itineràncies,
m'has robat el cor.
Per a  tothom qui estima la lluna( 31 de Juny).
********
SOMNIS DE LES FLORS

La margarida, 
m'estima no m'estima...
La violeta, 
un flascó d'essència...
El narcís,
un llac per mirall...
El clavell, 
uns ulls negres...
L'orquídia, 
el primer ball...
El nenúfar, 
la verdor de l'estany...
La rosella,
blauets per companys...
El lliri, 
una mà innocent...
La gardènia, 
música de  bolero...
La ginesta, 
un raig de sol...
La rosa, 
l'estimat a qui regalar-se.
I la camèlia, amb què deu somniar?
En ser una dama, sota una pamela!

M. Roser Algué Vendrells ( Seguint els somnis de tothom,(6 de Juny)

31 comentaris:

  1. Hola, M. Roser, aquesta vegada no he passat per les Itineràncies ni tan sols a llegir, però que bonics els teus poemes! M'agrada especialment el de les flors. És com una cançó per a infants; a veure si algun cantautor troba a bé de musicar-te-la!
    Molt bon estiu malgrat la calor, bonica, i una abraçada ben gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per això els he posat aquí , per compartir-los amb qui no hagués passat per les Itineràncies....Moltes gràcies a veure si algú recull el teu testimoni...
      Petonets , bonica.

      Elimina
  2. Tot un jardí de flors, cadascuna una emoció i una idea a expressar amb poesia.

    Abraçades, des de El Far.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que cada flor que m'he deixat, amaga algun sentiment i el poema seria inacabable...
      Petonets cap el Far.

      Elimina
  3. Tots hi érem i tots vam seguir preciosos somnis.
    Bona aportació, nina!

    Bessets de cor robat. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Lluneta! Penso que tothom té somnis per compartir...

      Petonets dolcets.

      Elimina
  4. Todo un hermoso jardín perfuman tus versos.

    Besos amiga linda.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias amiga Eugenia, pasé por tu casita y vi tu libro...Seguro que te sientes un poco más feliz por conseguir un sueño, me alegro mucho por ti.

      Un besito por cada poema que has escrito en el.

      Elimina
  5. Malgrat la calor del juliol, encara sento la frescor i l'olor d'aquests poemes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Xavier si els poemes aconsegueixen refrescar-nos i perfumar una mica els pensaments...
      Petonets.

      Elimina
  6. ben aombrada, somniat anhel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si que anhelo està a l'ombra, fins i tot en somnis...
      Petonets, Jordi.

      Elimina
  7. amb la calor que fa es refrescant llegir altre cop els teus versos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai gràcies noieta, hauré de mirar si se me n'acut més, a veure si l'espanto aquesta calda...
      Bon vespre.

      Elimina
  8. Versos plens de sensibilitat i bonhomia, com tu M Roser.
    Segur que les flors no somniaven que els fessis un poema tan bonic.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies August, per les teves floretes, sort que no em veieu quan m'enfilo per les parets, he, he... ( de tant , en tant) Però les flors sempre em tracten bé, em perfumen m'alegren la vista, per això els dic coses ben boniques...
      Petonets!

      Elimina
  9. Cda flor té la seva escencia en el teu preciós poema.
    Gràcies per compartirlo M Roser.
    Un petó, Montserrat

    ResponElimina
    Respostes
    1. A totes les flors els podem adjudicar algun sentiment, però n'hi ha tantes que podríem fer-ne un llibre sencer o una col·lecció...Cal fer-ne una tria!
      Mentre escric a l'ordinador estic escoltant un CD de l'escolania...
      Petonets Montserrat,

      Elimina
  10. Olá minha querida,
    voltando a fazer minhas visitas e me deliciar com o aroma das flores que te inspiram e me encantam.
    É sempre lindo passear por tuas inspirações.
    beijos
    Joelma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola amiga Joelma,
      Estic contenta de tornar-te a trobar passejant pels blogs...Espero que els colors i el perfum de les flors, t'alegrin el dia... Però a tu la inspiració et surt de l'ànima!
      Petonets i somriures.

      Elimina
  11. Ben retrobats, aquests poemes, aquí a casa teva... un record que fa de bon recollir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carme, m'agrada que les flors i la lluna, surtin a airejar-se una mica pel blog, que amb aquestes calors ja va bé!!!
      Petonets.

      Elimina
  12. Quina vida, les flors. Preciosos poemes.

    ResponElimina
  13. Gràcies Loreto, però aquest any pobretes em sembla que tenen més sol del compte...
    Però malgrat tot, elles també tenen somnis!
    Petonets.

    ResponElimina
  14. Hola, Roser, el poema de les flors em va agradar molt. El vaig recitar un dia que varem anar a la ràdio de Sants, dient que eres l'autora, es clar. Tots van coincidir amb que era molt bonic.
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quantes "floretes" que em regaleu, gràcies a les flors...
      I quin honor que el recitessis; jo, encantada!
      Petonets, Glòria.

      Elimina
  15. Refrescant el teu poema i aquestes flors amb tanta personalitat i sentiments.La música li acaba de donar el toc. Mira, jo no tinc calor! Vindré sovint a llegir-lo. Petonets, Roser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que amb aquest calor ...Són com glaçons de flors refrescants! És que a casa meva (blog) no n'hi fa de calor, sempre hi ha una temperatura agradable, igual que a la platja, que avui si estava d'allò més bé...Vine sempre que vulguis, jo no tanco mai la porta, com que sóc de poble!
      Tinc ganes de saber si anava ben encaminada amb les oques!!!
      Petonets, guapa.

      Elimina
  16. Tot un jardí de somnis i de flors. Preciós.
    Petonets M. Roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna. Si he aconseguit que sigui un jardí on us hi trobeu a gust per prendre la fresca , ja em dono per satisfeta..,
      Petonets.

      Elimina
  17. Mi querida amiga cuanto amor hay en tu poema..Las flores resplandecen con tus versos!!

    Gracias por tu visita a mi escondite que también es el yuyo y por tu cariñoso comentario

    Besitos mi niña

    ResponElimina