Subscribe:

divendres, 3 de maig del 2013

LLIBRE

Com que jo no sóc un “personatge mediàtic”, he esperat que passés Sant Jordi, per parlar-vos del meu llibret ( ja sé que va sortir pel Facebook, és que li va posar un amic)...

segona edició
primera edició

Com ja he comentat alguna vegada jo tinc un poemari, Petiteses,  que està exhaurit i no l’he pogut tornar a editar perquè l’editorial, ja fa un temps que va tancar. A mi em feia il·lusió i vaig recordar que una amiga blocaire, m’havia dit que per Internet hi havia un parell de llocs que editaven de franc i m’hi vaig posar en contacte. Us ho explico, perquè igual us pot interessar. I sí...de franc, però parlem-ne:

Si resulta que sou uns “cervellets”, capaços de fer tota la preparació que cal, perquè un llibre pugui sortir amb una certa qualitat, us pot sortir de  franc, però si necessiteu que algú us doni un cop de mà, us tocarà pagar. La quantitat dependrà de l’ajuda que necessiteu. Per exemple, jo no sabia com sol·licitar l ‘ISBN, ni com fer la maquetació i aleshores ells tenen uns packs que tu contractes, i et solucionen aquests problemes. A veure, jo vaig necessitar un mínim d’ajuda (i vaig pagar pocs calerons) perquè tinc un jove ajudant que per, exemple, em va fer la portada, que jo vaig dissenyar. O sigui que us pot sortir des de zero, fins a més de mil euros,  depenent del que vosaltres voleu contractar.


Jo, de la primera edició, vaig triar el títol i la nena de la portada, que ja tenia un estil , perquè formava part d’una col·lecció. En canvi aquesta segona edició, jo he dissenyat la portada, la contraportada, l’estil de lletra, la maquetació...

Ells et pregunten a quan el vols vendre, tant en paper com la versió digital. Potser algú pensarà perquè cobro la versió digital, ho faig perquè, jo una vegada en vaig descarregar un i després de  portar-lo a una impremta per enquadernar-lo, em va costar més, que si hagués comprat el llibre. Com podeu veure jo l’he posat a 10 euros i a més hi entra de gratis una versió digital... He de dir que són molt amables, però una mica lents a l'hora d'editar els llibres.

Si us fa il·lusió tenir-lo, heu de clicar aquest link:

http://www.bubok.es/libros/223611/Petiteses

M. Roser Algué Vendrells

46 comentaris:

  1. Me n'alegre molt. Enhorabona!, i sort amb les vendes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui , si ho fes per guanyar-m'hi les garrofes, passaria molta gana...I és que en regalo molts! Però la il·lusió és la mateixa, gràcies.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies Carme, són les petites coses que alegren la vida...
      Petonets.

      Elimina
  3. A mi sí em fa il.lusió tenir-lo i poder-lo gaudir!
    També t'ofereixo la possibilitat de venir-lo a presentar a la Biblioteca on treballo. Seria tot un honor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Judit, l'honor seria meu, serà qüestió de pensar-ho...
      Petonets de mitja tarda.

      Elimina
  4. Si tornem a quedar, el portes i te'l compro. M'agrada el disseny de la coberta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Helena, ves per on , és la primera vegada que en dissenyo alguna...
      Bon cap de setmana.

      Elimina
    2. Enhorabona, M. Roser!! Si tornem a quedar porta'n un per a mi també :)

      Elimina
    3. Gràcies Silvia, ja ho tindré en compte...
      Petons de capvespre.

      Elimina
  5. Felicidades mi linda amiga, ya de entrada esta linda la imagen de portada, el contenido se adivina de lujo y una delicia.
    Ademas gracias or al información que nos compartes sobre la edición de un libro. :)
    Besoss amiga.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Atlántida, a veces la vida nos da pequeños regalos, que te ayudan a andar el camino con más alegria...
      Pensé que era una información que podia ser útil para alguien.
      Un beso grande , mi querida amiga.

      Elimina
  6. que bé M Roser !!! El poso a la llista de les meves properes compres

    estic content per tu , segur que fa molta il.lusió editar un llibre
    una abraçadeta i fins aviat !
    joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Joan, m'agrada que te n'alegris per mi, i sí, fa il·lusió.
      Petonets.

      Elimina
  7. Enhorabona!
    Jo també el compraré, més ara que m'he comprat un e-reader d'eixos.

    Salut i poesia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Jesús... Veig que se't donen bé aquestes modernitats, que jo només conec pel nom!
      Petons i somriures.

      Elimina
  8. Enhorabona, t'ha quedat molt maco, a mi també m'agrada la portada.

    Ara vaig a mirar com comprar-lo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai , gràcies Carmeta, saps què passa, que aquesta edició me l'han feta totalment com jo volia, es diferent de l'altre, que em vaig haver de cenyir a l'estil de la col·lecció, tot i que també hi vaig poder ficar una mica de cullerada, sobretot el títol i el detall de la nena...
      Molts petonets.

      Elimina
  9. ja tinc ganes de llegir-te en paper :)

    a tu et fa il·lusió, i a mi també me'n fa, un llibre de "petiteses"!

    m'ha agradat llegir que hi ha poemes de la natura i d'altres més íntims on parles dels teus sentiments.

    una abraçada, roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caram, no em pensava pas una collida com aquesta...I estic contenta.
      Doncs, sí, hi ha una mica de tot, de fet els sentiments sempre hi són presents, però en alguns de forma més explícita...
      Petonets i somriures.

      Elimina
  10. Ja m'he passejat pel link , t`ha quedat preciós!
    Felicitacions!! imagino que estàs molt satisfeta , il·lusionada. Et puc dir que jo també m'hi sento.

    Bona salut pel llibret, Roser!!
    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Lluneta...Doncs si que ho estic de contenta, sobretot perquè veig que és una alegria compartida i això és una bona dosi d'autoestima...
      Petonets il·lusionats.

      Elimina
  11. Que bé, ara vaig a demanar-lo, a veure si ho faig bé. M'agradarà molt llegir-lo.
    T'agraeixo tota la informació. Estic preparant un poemari i em dona bastanta feina, igual m'informo a bubok.
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo estaré molt contenta si t'agrada, Glòria...Vaig pensar que igual que gràcies a una amiga del bloc, m'ha servit a mi, també podria ser útil a d'altres persones. Jo he necessitat ajuda, però segurament hi ha qui té més facilitat per aquestes coses.
      Petonets de capvespre.

      Elimina
  12. Hola M. Roser.
    Ehorabona, he passat per el link.
    Encare no he llegit res, por la portada a quedat preciosa.
    Una abraçada, Montserrat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montserrat, la intenció és el què val, faltaria més...
      Petonets de dissabte al capvespre.

      Elimina
  13. Enhorabona, Roser, té molt bon aspecte, el llibre. Una amiga de Vilafranca que vas conéixer el dia que vas venir a l'acte de la Marta Sierra, també ha publicat un parell de reculls de contes amb aquest sistema, i n'ha quedat molt contenta. Miraré si puc adquirir-lo.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse, segurament va ser aquesta, ara ja amiga, la que em va donar la informació i li estic molt agraïda, però em sembla que ella no devia necessitar tanta ajuda com jo...
      Un petó i una abraçada.

      Elimina
  14. Felicitats per l'edició, i desitjo que tingui tot l'èxit que et mereixes, per la teva bondat i constància.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Olga. Després de la primera edició amb una editorial "normal",( que és la que em va editar els dos llibres i que ja va tancar) ara ja no tenia ganes d'anar al darrera de cap més, que per una persona desconeguda, és molt difícil i ja vaig tenir sort una vegada..Per això vaig pensar que aquesta era una bona opció.
      Petonets primaverals

      Elimina
  15. Hola, Bon día Mª. Roser a les 7 del matí. Acabo de llegir un els teus Poemas.
    Saps que penso com tu, les petites coses de la vida, amb fan vibrar.
    Es un poema plé de sentiment.
    Una abraçada, Montserrat



    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montserrat, tu tan matinera com sempre, gràcies per començar el dia amb les meves petiteses...I és que són la sal de la vida, noia!
      Petonets i bon diumenge.

      Elimina
  16. Que tengas un hermoso fin de semana.
    Un gran abrazo y mucho cariño!
    *
    _000000___00000___
    00000000_0000000___
    0000000000000000____
    _00000000000000_____
    ___00000000000_____
    ______00000_______
    ________0________
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    _______*_____00000000000
    ________*_______00000
    _________*________0
    _000000___00000___*
    00000000_0000000___*
    0000000000000000____*
    _00000000000000_____*
    ___00000000000_____*
    ______00000_______*
    ________0________*
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000_0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    ______*______00000000000
    _______*________00000
    ________*_________0
    _________*________*
    _________*_________*
    ____________________*
    ____________________*
    __________________*
    _________Victoria___*

    Feliz dia de la Madre!!!!

    ResponElimina
  17. Yo no suy mamá, Victoria, pero me sumo tus deseos de felicidad, para todas ellas...
    Besos.

    ResponElimina
  18. Felicitats per aquesta segona edició de "Petiteses" la portada t'ha quedat molt xula. L'interior suposo que és com a l'altre. També trobo molt interessant aixó que expliques com editar un llibre a través d'Internet, encara que crec que s'ha de ser força expert.
    Petonets de diumenge a la tarda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna, sí, els poemes són els mateixos. A mi sí que m'agrada la portada( ves que he de dir jo)...Tens raó s'ha de ser força expert, però jo conec persones que ho han fet, no tothom té la mateixa traça.
      Molts petonets també per a tu.

      Elimina
  19. JO també em vaig barallar amb bubok una estona, però no els faig contractar cap servei ho vaig fer jo tot. El que més em va sorprendre va ser un dia que demanant un parell d'exemplars més em varen venir amb la portada tallada i em varen dir que era culpa meva per no respectar els marges......el que no entenc és que no s'ha tocat res i abans havien arribat bé. Ells no hi varen voler saber res.
    El que trobo més car de tot són els ports, pots comprar un llibre per deu euros però et costa la meitat més de ports.
    Però a la fi i al cap els que no som famosos tenim sort d'aquestes pàgines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joan, la veritat és que ells han anat fent tot el que els he dit, si una cosa no em semblava correcta la retocaven, fins que jo els donava el vist i plau. Fins ara no he tingut problemes, però cal veure com va tot. Si em fan alguna cosa que no és correcte, els tiraré la cavalleria per sobre( com se sol dir)...
      Tu deus ser molt manetes, perquè no és fàcil fer tot el procés, per això vaig haver de contractar algun servei, perquè no me n'hagués sortit i sort que tinc un ajudant que em va donar més d'un cop de mà; la portada la vaig dissenyar jo, però ell me la va digitalitzar...
      El que em sorprèn és això dels ports, ja me n'informaré, perquè tens raó; jo vaig posar un preu bastant assequible, però si després has de pagar els ports tan cars, no surt a compte, doncs mira que hi ha gent que els vent a vint i més euros...
      Jo n'he fet una petita comanda, perquè la llibreria on em van presentar la primera edició, em van dir que en podrien posar alguns a la venda. Ja et diré si tot continua anant com una seda, o ben al contrari...
      Estic d'acord que, malgrat tot, es una sortida(d'emergència) que tenim.
      Bona nit.

      Elimina
  20. Felicitats, M. Roser !! La il•lusió no té preu. És un goig poder transmetre els nostres pensaments escrits amb tinta de somnis.
    Abraçades d’anada amb alegria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó Papallona, per sort, encara hi ha coses que no es paguen amb diners...És el que intento, transmetre petites emocions, que ho aconsegueix o no, ja és una altra cosa...
      Petonets de tornada, també ben alegres.

      Elimina
  21. Sí, molta. Ja el tinc encarregat, Roser.
    Serà un gran plaer llegir-te.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Jordi, el plaer serà meu si gaudeixes amb la seva lectura...
      Petonets.

      Elimina
  22. A vore si me'l regalen ☺

    ResponElimina
  23. Respostes
    1. Gràcies Joana, em feia il·lusió reeditar-lo...
      Petonets.

      Elimina