Subscribe:

dijous, 19 de desembre del 2019

 El  bosc  de  bambú

 El dia 11 d'aquest mes, vaig presentar a Badalona el llibre de Jesús Giron, "El bosc de bambú" que va guanyar el premi Betulia de poesia . Tracta de la filosofia i la poesia xinesa, tal com ell la veu. De primer no sabia gaire com fer-ho, ja que aquest company de blog, és una persona molt culta i no volia pas fer-lo quedar malament, però un cop mi vaig posar , em va sortir força bé. La llàstima és que al local on es va fer la presentació no hi havia calefacció i feia un fred que pelava, jo he estat una setmana sense poder anar a l'escola, perquè no podia parlar.
I com que jo dic el què penso, li vaig dir a la consellera de cultura a veure si les persones que estimàvem la poesia i les lletres en general, a les presentacions , ens havíem de portar una manteta sinó volíem que sortissin poemes i poetes congelats...No va saber gaire què dir!!! Us deixo algunes fotos, el Jesús és el que està al meu costat. Malgrat tot va ser una vetllada bonica.






Portada del llibre, és molt original (pel tema) i molt agradable de llegir.


M. Roser Algué Vendrells

10 comentaris:

  1. Malgrat el fred va ser una vetllada càlida, oi?
    Bon Nadal, M. Roser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Xavier , però una bona calefacció hauria ajudat a caldejar més l'ambient...
      Bon vespre, Xavier.

      Elimina
  2. Me'n alegro que tot anés bé. Roser, molt ben fet de dir-li les coses clares a la consellera, ets una persona valenta i sincera.
    Felicitats al guanyador en Jesús Giron i que el llibre tingui molt d'èxit.
    Bones Festes i una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ma germana sempre em diu que algun dia m'enviaran a fregir espàrrecs, perquè sempre dic les coses tal com les penso, sempre amb respecte, això sí...
      Bones festes per a tu i petonets.

      Elimina
  3. Una anècdota més per explicar, Roser ! ;)
    A pesar del fred, segur que ho vareu passar molt bé, felicitats !!
    I Bones festes de Nadal !!

    ResponElimina
  4. Tens raó i en aquest cas una anècdota literària. Em va sortir molt bé , perquè hi vaig dedicar moltes hores i és que la poesia xinesa és molt filosòfica...
    Bon Nadal també per a tu.

    ResponElimina
  5. Enhorabona, M. Roser, ni el fred més intens no pot fer-hi res davant la teva calidesa. Molt bones festes, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Montse però la calidesa d'esperit no evita els refredats, mecatxis!!!
      Bones festes a tu també.

      Elimina
  6. ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

    ........|___|... M.Roser desejo-lhe
    ........|000|...Um Feliz Natal
    ........|000|...Cheio de saúde...amor
    ........|000|...e prosperidade
    ........|000|... Feliz ano Novo de 2020
    .........\00/.... Que este ano seja carregado
    ..........\0/..... de boas energias...
    ..........||...... Que todos os seus desejos e da sua família se concretizem
    ...........||......Feliz Natal!!!!
    ..........||......Bom Ano Novo
    ........._||_....Joelma Roque

    ♥¸.•*¨)¸.•*¨)
    (¸.•´♥♥.¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

    ResponElimina
  7. Oh , quin comentari tan artístic...Xin, Xin!
    Els meus desitjos per a tu són molt semblants als que tu em regales, amor , salut, que conservis les il·lusions i que facis realitat els teus somnis...

    BON NADAL I FELIÇ ANY NOU !


    ResponElimina