Subscribe:

dilluns, 12 de maig del 2014

La solució a l'enigma solar...

Encara que m'heu demostrat que sou molt espavilats, amb les vostres solucions, algunes molt "científiques" i d'altres imaginatives i divertides, us faré cinc cèntims del perquè d'aquest sol màgic...
El meu pis és encarat a migdia i tinc tres cares  fora, o sigui que a la matinada (?) el sol em dóna el bon dia, fica el nas per totes les finestres i s'acomiada amb la suau llum del capvespre...Com podeu veure, de sol no me'n falta!
A la primavera i a la tardor hi ha uns dies, ( no se m'ha acudit contar quants) que el sol quan es pon, m'entra pel balcó del despatx, travessa tot el corredor i surt per la finestra de la cuina...
En aquest costat hi ha una plaça,  flanquejada per dos blocs de pisos. Aquests dies màgics, el sol toca de ple a les finestres del bloc del meu davant, es reflecteix als vidres i torna entrar per la finestra de la cuina, o sigui, que m'entra el sol per l'est i l'oest, a la vegada...Encara que tingui una explicació lògica, no deixa de ser ben curiós!
I fins aquí la petita història d' aquest sol juganer...