Subscribe:

dijous, 29 d’octubre del 2009

VOLEN VERSOS

El 24 d'aquest mes d'octubre va ser el dia de la BIBLIOTECA. A Cocentaina, al País Valencià, n'hi ha una que té un blog dedicat a la poesia infantil i juvenil. Si us hi passegeu podreu veure que és una passada de blog, tan per la quantitat de poemes, com per la qualitat i la varietat, ja que ni podeu trobar en diferents llengües. L'ànima d'aquesta biblioteca la coneixereu per Salvia, però en realitat es diu Dolores. Jo la felicito per una feina tan ben feta i li dono les gràcies per deixar-me formar part daquests versos voladors, que van ser un fantàstic regal d'aniversari.

M. Roser Algué Vendrells

2 comentaris:

  1. Hola compañera de versos.
    ¿Verdad que ha sido un regalazo y una sorpresa de las buenas?
    Ya me gustaría conoceros a todos los que sois mis vecinos en este libro tan especial.
    Buena cosecha para este otoño.Seguro que se recogen unos cuantos más. R

    ResponElimina
  2. Hola, hola, Mª Rosa. Fíjate que casualidades tiene la vida, pues el domingo fue mi cumpleaños y no podía esperar un regalo màs bonito que este. Formar parte de estos versos voladores en tan buena compañia es todo un lujazo. El libro es precioso y para mi esto es una gran dosis de autoestima,un subidón, como dicen ahora... ESta semana ya lo tendré en papel.
    Un beso.
    M. Roser

    ResponElimina