Subscribe:

diumenge, 21 d’octubre del 2012

SAFAREIG  AFEGIT
Quan ja tenia el post preparat per penjar, m'ha arribat un comentari a l'anterior ( de l'amiga Violant del blog :
http://dietaridesensacions.blogspot.com.es/) i m'ha fet tanta gràcia com em donava la rèplica amb un monòleg super-espontani i ple de frescor, que no m'he pogut estar de posar-lo. A mi tots els comentaris que em feu m'agraden i em fan feliç, però penso que tanta esponteneïtat, bé s'ho valia...Aprofito per donar les gràcies a tothom!

Ospa Roser!
A que no t'imagines a qui he vist avui pel carrer? Va: una, dues, tres...mai no ho diries. Saps aquell homenet grassonet de cabellera pel-roja i ulls de felí? Sí, sí el mateix que té el bloc anomenat" "Paelles , paellots i alguns tapadorots". Doncs bé, estava dins un descapotable aparcadet a la vorera de vora el mercat donat-se el filet( no pas el de vedella) amb aquella altra- ca, se la sap llarga, la molt mosqueta morta!-que administra el bloc titulat "Malvasies, pets de monja i altres tentadores llepolies". Sí dona, sí, aquella mossa que en el perfil posa amb aquell somrís de bleda santificada, mirant de reüll el cel, tota extasiada ella...doncs tu, jo que m'hi he apropat per saber del cert si efectivament eren ells i sí, sí...ell semblava manc d'ambdós membres superiors i ella semblava que tingués més braços que un pop...i després resulta que ens volen fer creure- pel que es diuen en els comentaris als posts dels seus blocs respectius- que no es poden veure ni en pintura...Vaja!, si seran falsos, aquests dos...perquè aviam, està bé que s'ho muntin, però que no ens facin creure que s'odien, encara que potser ha estat d'aquest odi que n'ha nascut aquesta passió desaforada...ai, però si fins i tot un urbà se'ls hi ha acostat per demanar-los "contención que están aparcados delante de una guardería" Bé, de què anava aquest post teu?, ah! sí, dels tafaners. Maaaaa! jo és que no els aguanto...però que s'han cregut els que es foten en la vida dels altres ? és que no en tenen de pròpia o què? " Vamus", home! és que no hi ha dret! treballar més i no treure el cap per la finestra...cagum...
Petons! i ja m'acabaràs d'explicar allò que em deies del veí de la cosina germana de l'amiga d'infància de la dona del blocaire que té 2.457.104 seguidors i tots li comenten els seus posts.

Violant