Subscribe:

dimecres, 23 de setembre del 2009

NOSTÀLGIES DE TARDOR


Ja som a la tardor. L’estació de l’any nostàlgica per excel·lència. Jo vull donar-li la benvinguda amb quatre versos que donen fe del meu tarannà melangiós, segurament perquè jo vaig néixer un mes d’octubre, al bell mig d’un paisatge de colors una mica emboirats.



Tardor... simfonia de colors

que et captiven la mirada,

amb matisos d’or i vermells de foc.


Nits clares de lluna

i capvespres fantàstics,

sota un cel de somni.




Pescadors a l’aguait

d’una mar encrespada,

esperant, sempre, que arribi la calma.


Enyorances d'amors somniats

i dil·lusions perdudes,

que mai seran realitat.



Tardor...sensacions indefinides

i per als cors sensibles,

un bell cant de melangia.


M. Roser Algué Vendrells

6 comentaris:

  1. Totes les estacions tenen coses maques. De la tardor, a mi m'agrada molt l'olor del bosc.

    Moltes gràcies per haver-me visitat. És molt bonic el teu blog.
    Petons,
    Gemma

    ResponElimina
  2. Tardor, pluja i boira, bolets i castanyes... un estació que m'agrada, com m'agraden els teus versos.
    Besadetes remullades amb pluja tardorenca

    ResponElimina
  3. Gràcies, Gemma i Dolores per les vostres paraules. Em vaig passejant pels blogs i de tant en tant en trobo algun d'especial,i l'afegeixo als meus blogs amics.
    A la tardor si anem al bosc a més de delectar-nos amb la seva olor, podem aprofitar per collir algun bolet...
    Besadetes i petons a les dues, amb olor de bosc i ben remullats amb la rosada del matí.
    M. Roser

    ResponElimina
  4. Si Roser eso es el otoño es el mes de los sueños... es como una especie de restropeccion y comenzar a mirarnos desde el alma y encontrarnos con todos esos recuerdos y nostalgia que forman parte de quienes somos.
    Una hermosa estacion en una gran melodía has marcado.
    T e felicito.
    Un abrazote.

    ResponElimina
  5. Gracies per visitar el meu blog.
    Moltes felicitats en el teu aniversari. La tardor es molt bonica, encara que cada estació té el seu encant.
    Unes poesies molt sentides.

    ResponElimina
  6. Mònica, gràcias como siempre por tus lindas palabras.
    Un beso grande,grande, grande...

    Imma, m'ha fet molta il·lusió la teva felicitació. Gràcies i també
    em fa feliç que t'agradin els meus poemes.
    Una forta abraçada,
    M. Roser

    ResponElimina