Subscribe:

dimarts, 28 de novembre del 2017


NOU  LLIBRE...

Aquí teniu la invitació per a la presentació del meu nou llibre... Si us fa il·lusió hi sereu molt ben rebuts.

També faré una presentació a Barcelona, però no sé  quin dia ni on, perquè no depèn de mi, sinó de qui m'ha de fer la presentació, el senyor Amand Calderó, director general de serveis penitenciaris, que també m'ha fet el pròleg. Vaig pensar que pel tema del llibre, seria molt adient que ho fes ell. ( Ja ho veieu, jo pico molt amunt). Quan sàpiga el dia i el lloc, ja us ho faré saber.

Em fa molta il·lusió perquè jo no pensava publicar més llibres , però de vegades les circumstàncies decideixen...

M. Roser Algué Vendrells.

28 comentaris:

  1. Enhorabona!
    M'agradarà assistir a la presentació del teu llibre M. Roser. Divendres no em serà possible. Esperarem la de Barcelona a veure si hi ha sort.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Xavier , la intenció és el què val...Ja us diré la de Barcelona quan en sàpiga la data.
      Bon vespre.

      Elimina
  2. Enhorabona per la criatura! Però no ens explicaràs de què va, pels que no podrem anar a les presentacions?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, XeXu i tant que us ho explicaré, quan hagi fet aquesta primera presentació, el que si que us puc dir que no és de poemes...
      Que tinguis una bona tarda.

      Elimina
  3. Moltes felicitats per la nova iniciativa, Roser ! Segur que serà un bon treball, com els teus anteriors.
    Una abraçada !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Artur, ja us en faré cinc cèntims ben aviat que aquests dies vaig una mica atabalada...
      Petonets.

      Elimina
  4. Felicitats guapa, no diguis mai això no ho faré més. Esperem unes bones crítiques

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Joan, ahir va anar tot molt bé, ja faré un post explicant una mica de què va el llibre i posaré fotos...
      Que tinguis un bon cap de setmana.

      Elimina
  5. Moltes felicitats! Que tinguis molta sort! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Maijo, aquesta primera presentació va anar molt bé ara veurem quan podré fer la següent, a Barcelona...
      Petonets a tu també.

      Elimina
  6. És clar que sí, Roser! Només cal proposar-s'ho i tenint una història com aquesta jo penso que "l'havies" de publicar.
    Jo, com el Xavier, quan la facis a Barcelona, avisa'm i miraré de venir.
    Petonets i que vagi molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Teresa el llibre ha quedat"xulíssim", però m'ha costat molts nervis!!! La presentació , molt bé, ara a esperar la de Can Barça, ja us ho faré saber.
      Petonets també per a tu i que tinguis un bon cap de setmana.

      Elimina
  7. Felicitats M. Roser pel nou llibre, llàstima no viure més aprop per assistir a la presentació, ja ens explicaras una mica de que va.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna, va ser una bonica presentació. Ja us en faré cinc centims del llibre i posaré fotos.
      Anna, aquí a Berga hi ha alguna llibreria important on jo pugui intentar que venguin el llibre? M'ho pots dir?
      Gràcies i petonets.

      Elimina
  8. Espero que hagi anat molt bé la presentació, M. Roser, i que em sigui possible assistir a la de Barcelona. Sóc una privilegiada, ja em vas explicar de què anava el llibre, per això puc assegurar que serà molt i molt interessant!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Montse, va ser una presentació molt agradable i la gent va sortir molt contenta, ara estic intentant contactar amb diferents llireries de Catalunya per si podia deixar-hi llibres en dipòsit, algunes ja m'han dit que sí...També intentaré contactar amb Catalunya Radio, jo que pico molt amunt...Aquí a Vilafranca hi ha alguna llibreria on pogués contactar? Gràcies!
      Ja us faré cinc centims de la presentació.
      Petonets, Montse.

      Elimina
  9. L'enhorabona pel llibre nou, i per Nadal, que fa tant de goig... El penso llegir amb ganes: una estrella més al cel.
    Ja sentia la teva veu fent el cor dels colors i del submarí... gràcies.
    Bona nit i abrigadeta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Olga, després de molts dies de nervis perquè tothom espera a darrera hora per fer les coses, ara estic contenta, perquè ha quedat un llibre molt bonic i la presentació aquí a Esplugues va anar molt bé, ara només em queda la de Barcelona que no sé quin dia serà, perquè l'ha de fer el Director general de serveis penitenciaris, ell ha de decidir el dia i el lloc, i com que es veu que està molt ocupat, però amb mi ha estat molt amable...
      Petonets de bona nit una mica geladets, avui!

      Elimina
  10. Ei, M.Roser, això és magnífic! T'admiro com a poeta i per treballadora i valenta. M'agradarà molt assistir a la presentació a Barcelona i poder-te saludar.
    Sovint també em plantejo fer un altre recull de poesies, però no veig mai el moment de començar a fer-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Glòria, aquest llibreno és pas de poemes, ja us ho explcaré i us diré quan faci la presentació a Barcelona, que no depèn de mi sinó del senyor que em va fer el pròleg.
      Ja no m'esperava fer-ne cap més però aquest va venir per casualitat, però m'ha fet passar molts nervis, perquè la gent ho deixa tot per última hora, però ara estic contenta, perquè ha sortit un llibre molt bonic.
      Petonets, Glòria.

      Elimina
  11. arribo a misses dites però et felicito de tot cor enhorabona!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis l'important és arribar. Moltes gràcies ja faré un post!
      Petonets.

      Elimina
  12. També arribo tard, M.Roser. Moltes felicitats i molta sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No passa res Teresa, les felicitacions sempre són ben rebudes...Moltes gràcies. A veure si el proper post us en puc fer cinc cèntims!
      Petonets.

      Elimina
  13. Bravo!!

    esplugues cau lluny de ca meua... però un llibre sempre és una petjada en aquest món de mones en què de moment vivim.

    ànims i moltes presentacions i vendes ;-)

    Muacs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cantireta, guapa, que jo també he pensat en la gent de la "Terra Ferma" i el llibre, si et fa il·lusió es pot trobar, suposo que partir de la setmana vinent, a la llibreria Sauret de Tàrrega i a la llibreria Caselles de Lleida...
      Moltes gràcies Montse, petonets!

      Elimina
  14. Quin títol més bonic. "Jo et donaré ales"
    Moltes Felicitats!!!
    Quan sàpigues la data de Barcelona ja informaràs, igual venim, doncs amb tren el trajecte es curt. Som de Manresa.

    Una Abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Sou de Manresa? Jo també sóc del Bages, oficialment sóc de Navàs, perquè va absorvir el petit municipi de Castelladral...Ja us ho faré saber.
      Petonets Olga i Carles.

      Elimina