Subscribe:

divendres, 15 de desembre del 2017

PRESENTACIÓ  DEL  LLIBRE

La presentació del llibre aquí a Esplugues va estar molt bé, va ser molt entranyable i la música del saxòfon va arrodonir-la. Al final del post en podeu veure algunes fotos...

 Encara que amb la sinopsis ja es veu més ho menys de que va el llibre, us puc dir que són una quarentena de cartes escrites a un noi d'una presó del nostre país, ja fa uns quants anys. Només hi ha les meves cartes, perquè per posar-hi les seves, hauria de demanar-li permís i com que ja fa temps que no estem en contacte...També penso que és una manera de fer treballar la imaginació; llegint les meves , es poden intuir les seves.

El pròleg me l'ha fet el "Director general de serveis penitenciaris", que és qui em farà la presentació a Barcelona.  Quan ho sàpiga , ja us diré el dia i el lloc, perquè  ho decidirà ell... 

















Quan jo el vaig conèixer, el Dani, s’havia passat mitja vida entre reixes, entrant i sortint, segons el seu comportament. La primera vegada era poc més que un adolescent… Quant va sortir definitivament de la presó, tenia més de trenta anys i en feia set,que no se n’havia mogut. I aquí va acabar la nostra relació epistolar!
"Veig que tu, Dani, ets optimista i positiu en el fons; jo també ho sóc. Penso que mai ens hem de donar per vençuts, perquè per més que ensopeguem amb els entrebancs que la vida ens ha deixat al mig del pas mentre fem camí, sempre podrem veure, si ens hi esforcem, una llumeta que ens farà de far i ens ajudarà a arribar a bon port, per molt forta que sigui la turbinada o per molt negra que sigui la nit. Segur, segur que, com dius, encara et queden moltes coses importants per fer…
Encara que suposo que la gent no us ho posa massa fàcil, per aquesta mania que tenim de jutjar els altres. Hi ha una frase molt maca dels antics indis americans sobre aquest tema. La frase diu: “Abans de jutjar una persona, camina durant tres llunes amb els seus mocassins.” (Parlant de lluna, avui hi ha lluna plena, però la tapen els núvols)".

Si us interesa, podeu trobar-lo a les llibreries següents:
 A Barcelona el tenen a la llibreria "La Impossible".
Estem negociant amb El Corte Inglès, la Casa del libro, la Central...Segurament que a d'altres llibreries, si el demaneu, us el poden aconseguir. A la resta de Catalunya el tenen a:

Llibreria Esplugues--Esplugues
Llibreia Cal LLibreter--Sant Just Desvern
Llibreria Geli-- Girona
Llibreia Sauret--Tàrrega
Llibreria Caselles--Lleida
Llibreria la Tralla --Vic
Llibreria La Cultural--Vilafranca del Penedés
Llibreria Parcir-- Manresa
Llibreria la Rambla--Terragona
Llibreria Huch--Berga

I sempre me'l podeu demanar a mi... T 93 3715299
m.rosalve@hotmail.com









 Podeu veure la Roser, la Núria que va presentar el llibre el Manuel, l'editor , la Mireia, la saxofonista, i una part del públic.
El primer llibre que vaig dedicar va ser a l'Aina, que estava més contenta que un gínjol i l'agafava com si fos un tresor...

M. Roser Algé Vendrells.

26 comentaris:

  1. Per la mostra de la carta al Dani que poses al post, ja es veu que el llibre és encoratjador, M. Roser.
    Molta sort! I Bones Festes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Xavier, a la gent que l'ha llegit li ha agradat...Ara faltarà la presentació a Barcelona, quan vagi bé a qui m'ha fet el pròleg!
      Que tinguis un bon cap de setmana, Xavi.

      Elimina
  2. Enhorabona pel llibre, espero que tingui molt èxit! Ja veig que amb la presentació ha començat en el bon camí.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies XeXu, fa il·lusió que quan treus un llibre a la gent li agradi...La presentació va ser molt entranyable, ara falta la de Barcelona!
      Que tinguis un bon diumenge.

      Elimina
  3. Felicitats! I quina foto tan preciosa, la darrera de les que ens mostres, sembles emmirallada en el teu llibre, i el gest de la nena que espera, una preciositat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Novesflors...És que a la pestanya del llibre hi han posat una foto meva que diu que ara s'acostuma a fer!
      La nena és la filla de la meva nevoda petita i no saps com presumia amb el llibre de la "retia" i això que només té vuit anys...El fill de la meva nevoda gran, la que em va fer la presentació, va dir que volia que el tió ni cagués un. I jo tota contenta.
      Petonets.

      Elimina
  4. A veure si puc venir quan el presentis a Barcelona! felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em faria il·lusió, ja us ho faré saber...Moltes gràcies.
      Petonets.

      Elimina
  5. Aquesta setmana el començaré a llegir, Roser. Moltes felicitats. El tema és molt oportú, i tindrà èxit, ja ho veuràs.
    Si no tingués els teus comentaris i no veiés el teu somriure a la foto del blog em faltaria alguna cosa; em fas companyia en aquest primer Nadal sense Vicenç, tan dur de passar.
    Una gran abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Olga, la meva il·lusió és que agradi...
      Doncs jo em sento molt orgullosa de poder fer-te companyia i espero que visquis un Nadal amb una dolça i serena nostàlgia.
      Una abraçada i molts petonets de bona nit.

      Elimina
  6. Me n'alegro molt, M. Roser, d'aquesta presentació tan bonica que segur que et mereixes amb escreix! És cert, el tros de carta que transcrius parla del teu optimisme i la teva vitalitat; li devies fer molt de bé a aquest jove amic meu. Moltes felicitats, bonica, i una gran abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse, ara em cal esperar la presentació de Barcelona que em fa força il·lusió...Jo no sé si el vaig ajudar, però ho vaig intentar, això segur!
      Molts petonets, Montse.

      Elimina
  7. Les hores de dedicació que tenen aquestes pàgines es mereixen que les puguis gaudir a cada presentació. Moltes felicitats i una forta abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Joan, va ser tota una expeiència aquesta correspondència...De moment només tinc previst una presentació a Barcelona, ja us diré quan.
      Bon vespre.

      Elimina
  8. Molt bon plantejament el d'aquest llibre, m'agradarà llegir-lo.
    Veig que la presentació va anar estupendament, m'alegra molt.
    Espero poder assistir quan ho facis per Bcn.
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Glòria, és un tema que no s'ha tractat per això penso que pot ser interessant...Jo també espero que ens podem veure...
      Petonets, Glòria.

      Elimina
  9. Enhorabona M.Roser.
    Es un plaer llegirte, encare que ultimament entro poc en els blogs, incluit el meu.Ai la manque de temps!
    Tens una gran sensibilitat, m´encanta la nena moreneta que tens al costat en una de les fotografies.
    Es cert no deuriem de jutjar mai, perque devegades podem ser injustos.
    Molts petons i Bones Festes, Montserrat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montserrat...La nena és la meva reneboda, o sigui la filla de la meva neboda!
      Realment tenim el mal costum de jutjar enlloc d'intentar entendre les persones que s'han equivocat, tots podem fer-ho...
      Visitant les presons aprens moltes coses!
      Petonets per a tu i també molt bones festes amb tota la família!

      Elimina
  10. Moltes Felicitats Roser, maca!!!
    Aniré al Parcir, nosaltres vivim a Manresa.

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies ,al Parcir i vaig presentar el meu primer llibret ( que era més petit)...
      Petonets Olga i Carles i visca el Bages!

      Elimina
  11. felicitats per la presentació, pel llibre i per tot .....les fotos ens mostren un tast del que devia ser .....abraçades literàries !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa...Va ser una vetllada molt entranyable!
      Petonets literaris.

      Elimina
  12. Una presentació molt maca, segons es veu, l'Aina impacient esperant la dedicatoria. Molt macos tots a les fotos ,
    He anat a cal Huch i diuen que encara no han rebut els llibres. Tinc ganes de començar-lo a llegir.
    Una abraçada M. Roser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Anna, va estar molt bé...L'Aina va ser la primera que va anar a buscar un llibre i estava molt contenta; no sé quin dia vas anar-hi tu, però jo vaig trucar ahir i em van dir que ja el tenien. A veure si t'agrada, ja m'ho diràs.
      Petonets i Bones Festes, Anna.

      Elimina
  13. Oohhh!! que bé, felicitats Roser! M'alegro molt per tu, tu mereixes, molt petons i bones festes, fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. Has vist Rafel? Una, que té cops amagats...Quan faci la presentació a Barcelona, ja us ho faré saber. Tothom qui l'ha vist o llegit em felicita. Estic contenta.
      Bones Festes també per a tu!
      Petonets Nadalencs.

      Elimina