Subscribe:

dissabte, 2 de maig del 2009

UN SANT JORDI ESPECIAL

Em sembla que no hi ha gaires escoles que facin una festa tan bonica per Sant Jordi, com el Folc i Torres d'Esplugues, la meva escola de sempre. Aquest any, que n'he estat la convidada especial, m'he sentit com la princesa de la llegenda. Però de la llegenda d'un poble on tothom és feliç, perquè no hi ha dracs trapelles.




Poques vegades he explicat contes a nens i nenes tan petits i eixerits...
Però avui, per ser un dia tan especial, els he explicat "L'estrella de la Laura" i m'han escoltat amb molta atenció. Estic molt contenta i dono les gràcies a les companyes per deixar-me gaudir d'aquest petit plaer. La rosa artesanal que m'han regalat la tinc al costat de l'ordinador, així la veig sovint.




Aquest any, com que està dedicat a l'astronomia, aquests nens i nenes han après de memòria un poema meu que parla d'uns planetes molt especials. Us el deixo aquí per si també us el voleu aprendre...

ELS PLANETES DE COLORS

Els planetes dalt del cel
semblen boletes daurades,
però jo els vull dibuixar
amb tonalitats variades.

En faré un color de mel,
un igual que el blau del cel,
un de gris com l’ull del llop
i un de negre com un corb.


Tots juntets i amb tants colors
faran un cel tan lluent,
que dirà tota la gent:
Quin firmament tant preciós!


Jo, cada dia, abans d'anar a dormir, miro el cel com la Laura del conte i, sempre veig una estrella que em fa l'ullet. Avui, m'envia un polsim de brillantor per a qui entri al bloc...Espero que us arribi i encara que sigui per un dia, us sentiu una mica infants.

M. Roser Algué Vendrells

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada