Subscribe:

dilluns, 10 de maig del 2021

SAMARRETES D'OBRES D'ART...

De tant en tant, ja ho sabeu, la gent m’encarrega camisetes o tasses. 

L’encàrrec de Roser Algué, però, va ser especial, perquè ella volia que la camiseta portara una col·laboració que vam fer ella i jo fa uns anys.

Fa 8 o 9 anys vaig llegir al seu blog ­­­­−de nom Petiteses− un poema que em va encantar, i em va inspirar un dibuixet on vaig incloure els primers quatre versos.

Per això, encara que no era la idea prevista, no només hi ha una camiseta, la de Roser, també hi ha una per a mi. 



Gràcies, Roser, per ser així, i per dir-ho ben clar: “Són aquestes, no d’altres / les coses que recordes, / quan un dia de pluja / t’agafa l’enyorança; / I repenjada als vidres / de la teva finestra / regalimant nostàlgies... / penses en el passat.”

Ximo

M. Roser Algué

22 comentaris:

  1. Enhorabona, una bona col·laboració a dos. Esteu molt guapos amb la samarreta.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carme, ara me n'ha fet una altra amb la frase del començament del blog...
      Petonets, Carme.

      Elimina
  2. Unes samarretes molt boniques. I un vers meravellós!
    Excel·lent col·laboració, feu un bon equip.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan vaig veure que estampava samarretes em va fer il·lusió, perquè el dibuix seu, és al començament del blog...
      Petonets, guapa.

      Elimina
  3. Que bonica! Els teus versos ara es passejeran i no només per les xarxes! Felicitacions, M.Roser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has vist Teresa? Els meus versos i el seu dibuix fan una bona parella...Ja en tinc una altre amb la primera frase del bloc, moltes gràcies.
      Petonets.

      Elimina
  4. Respostes
    1. Has vist, ara presumiré de samarretes exclusives, ningú en portarà cap d'igual!!!
      Bon vespre, Xavier.

      Elimina
  5. Sí que ho recordo i han quedat precioses.👏👏👏

    Una pena que no puguem comentar al blog d'en Ximo.

    Aferradetes als dos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En tinc una altre amb la primera frase del blog, però encara no tinc cap foto...Jo presumiré molt amb les obres d'art exclusives!
      Petonets, Lluneta.

      Elimina
  6. És molt maca aquesta il·lustració, ja fa temps que l'admiro cada cop que passo pel blog, aquí a la barra lateral.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em farà molta il·lusió lluir-la que el Ximo és tot un artista, a veure si aviat podrem anar en màniga curta...
      Bon vespre, Ximo.

      Elimina
  7. Boa tarde. Gostaria de uma camisa dessa de presente de aniversário kkk.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has vist Luiz, tinc amics que són uns artistes...
      Petons.

      Elimina
  8. Molt maca la samarreta, molt bonic el dibuix, precios el vers, i molt aixerits els dos que la porteu.
    Petonets M. Roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna, en tinc una altra amb la primera frase del blog...No presumiré poc jo amb aquestes samarretes amb dibuixos de tot un artista!!!
      Petonets, Anna.

      Elimina
  9. Una samarreta molt xula i uns versos encara més bonics. Enhorabona a tots dos, us queden molt bé les samarretes!

    Petonets, Roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja fa molt de temps que ens coneixem del blog i quan vaig saber que dibuixava samarretes de seguida vaig pensar que m'agradaria lluir-ne alguna...A més són ben exclusives i ell és molt bon dibuixant!
      Petonets, Núria.

      Elimina
  10. Preciosas camisetas.
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has visto Rocío? una que tiene amigos buenos dibujantes y con mucha imaginación. No siempre puedes lucir modelos exclusivos.
      Petonets, Rocío.

      Elimina
  11. Ep!

    Jo vull una samarreta com la teua! És que em recorda el meu llibre... T'he enviat un correu on t'explico com aconseguir-lo.

    Muacs!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El problema és que no les faig jo, que ja m'agradaria! ja miraré el correu.

      Elimina