Subscribe:

diumenge, 7 d’abril del 2019


REITERACIÓ

Com que s'apropa Sant Jordi , ja em perdonareu, però em fa il·lusió seguir presumin de llibre, a veure si engresco algú més, he, he...



Us explico una petita anècdota que em va emocionar... L'any passat vaig fer una donació de llibres a les presons del nostre país, perquè em va semblar que el tema era adient...Doncs ahir, l'editor, em va enviar una carta dirigida a mi, que ell havia rebut. La carta era d'un pres que havia llegit el llibre i m'escrivia per felicitar-me, em deia que li havia agradat molt, que estava d'acord amb els meus punts de vista i em donava les gràcies per haver ajudat a un company...Era un carta molt bonica i amb un català perfecte. 
Em va fer il·lusió perquè el noi com que no sabia com posar-se en contacte amb mi, doncs ho va intentar per mitjà de l'editorial...La vida és plena de petites satisfaccions!

M. Roser Algué Vendrells

41 comentaris:

  1. Moltes felicitats pel llibre i per la resposta que has obtingut, M. Roser. I molta sort per Sant Jordi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Xavier, escriure ha estat una il·lusió que ja tenia des de petita...Ves per on jo vaig insistint, he, he...
      Bon dia Xavier.

      Elimina
  2. Quina il·lusió tan especial que devia fer-te aquesta carta, M. Roser! Segur que et vas sentir molt i molt gratificada pel treball del llibre. Moltes felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Montse, pell de gallina...Són petites emocions!
      Petonets, guapa.

      Elimina
  3. Felicitats pel llibre, M. Roser i aquests moments, com el de la satisfacció per la carta que has rebut, són els que cal col·leccionar. D'això la Carme en sap molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Novesflors, he pensat que aquest any encara podríem dir que està d'actualitat...Tens raó, que jo ja dic sempre que les coses petites són les que més t'emocionen...
      Petonets.

      Elimina
  4. Enhorabona, per aquesta resposta, tan gratificant, M Roser!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carme, hauré de col·leccionar també moments gratificants com aquest...Quan menys t'ho esperes, la vida et regala petiteses...
      Petonets, Carme.

      Elimina
  5. Ja m'imagino la teva emoció!!... Què bé!!
    Jo encara no tinc el llibre...Què potser per Sant Jordi estaràs en algun espai per signar-lo?
    Quan el vas presentar i en vas parlar aquí al blog, en va semblar que havia de ser molt interessant, així és que ja em diràs perque em faria il.lusió comprar-lo.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una sort emocionar-te per les coses petites que així gaudeixes molt més de la vida...L'any passat vaig anar a signar llibres al Passeig de Gràcia i m'ho vaig passar molt bé, aquest any, per aquí al poble...No et preocupis que les il·lusions es solen fer realitat!!!
      Bona nit, Montse.

      Elimina
  6. Enhorabona pel llibre, té una portada molt impactant. Que hagis rebut una carta de felicitació des de la presó és tot un reconeixement. Que tinguis molts d'èxits amb aquesta novel·la!
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies bonica, em va ser fàcil triar la portada, entre totes les que l'il·lustrador em va ensenyar, només li vaig fer aclarir perquè la seva era molt fosca...De vegades et venen les alegries de qui menys t'ho esperes!
      Petonets de bona nit!

      Elimina
  7. Roser, en la teva literatura es fa present la determinació, la voluntat, l'alegria i la bona companyia i posaria algunes altres coses acabades en ia, però faria rimes.
    Celebro que el llibre hagi fet arrels. Ara, que creixi i animi els lectors a prendre el teu exemple.
    Malgrat els temps borrascosos que vivim i ens esperen, i potser per això, agraeixo molt el teu desig de bona nit, quan em faig el meu racó entre les ombres de la casa.
    Una abraçada amb brisa marina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Olga, moltes gràcies per les teves paraules sempre tan amables. Són paraules de les que il·luminen el camí de la vida...
      També alguns presos polítics m'han agraït el llibre!
      Si que vivim uns temps força estranys que no sé pas on ens portaran...
      M'agrada fer-te companyia al teu raconet, vora mar.
      Bona nit, Olga.

      Elimina
  8. Felicitats pel teu llibre i per la bona acollida que demostra !!
    Bona setmana ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Artur, saps, tot plegat és com un "xute" d'autoestima, que de vegades bé ens cal.
      Bona setmana també per a tu.

      Elimina
  9. Això que expliques és molt bonic, Roser. El millor feed-back que pots rebre del que has escrit. Felicitats i petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Teresa, espero que anés bé la teva presentació i que e teu llibre també et doni alegries i emocions...Jo, el vespre , ja saps que tinc dificultats, però suposo que els teus amics més propers et devien acompanyar!
      Petonets, guapa.

      Elimina
  10. Moltes felicitats M. Roser i espero que les teves paraules arribin a molta gent. Per curiositat, el pres del qual parles, és un dels pressos polítics?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Consol, jo també ho espero...Doncs no, alguns presos polítics també m'han escrit cartes d'agraïment, però perquè els vaig enviar el llibre directament a ells, aquest noi el devia llegir a la biblioteca!
      Petonets, Consol.

      Elimina
  11. Felicitats M. Roser, tant pel llibre com per la carta del noi pres, m'imagina la il·lusió que et debia fer quan la vas rebre.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna, doncs si que em va fer il·lusió que algú en la mateixa situació del Dani, valorés que l'hagués ajudat i això m'ha fet sentir bé...
      Avui a Sant Just han celebrat Sant Jordi (sempre ho fan un dia que vagi millor per tothom)i he venut i signat dotze llibres...Al costat hi havia una paradeta de famosos, dels de tota la vida i em sembla que alguns n'han signat menys que jo, ves per on!
      Petonets Anna.

      Elimina
  12. no seré gaire o gens original perquè estic en la mateixa línia dels qui et feliciten per duplicat, doble satisfacció la teva pel llibre i per la carta del lector pres

    abraçades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan les coses que es diuen són agradables, no importa que es dupliquin, tripliquin...I en aquest cas és ben bé així.
      Petonets, Elfre.

      Elimina
  13. És emocionant, sí. Que tinguis molt sort. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que ho és, quan una cosa que fas amb el cor, arriba al cor d'alguna altra persona...Felicitats per la portada del llibre de la Teresa.
      Petonets.

      Elimina
  14. Um Trabalho feito com amor se torna benção para quem o faz e que recebe.

    A luz invade as trevas com delicadeza e firma claridade mostrando o caminho.

    beijos
    Joelma

    ResponElimina
    Respostes
    1. De vegades és difícil trobar el bon camí, però si algú ens dona la mà...
      I tens raó, quan ajudes algú també t'ajudes a tu, és donar i rebre!
      Petonets, Joelma.

      Elimina
  15. Qué bueno y bonito detalle, Roser: si hacemos las cosas bien, casi siempre se ve la recompensa, aunque hay mucha soberbia, también hay muchas personas agradecidas. Me ha gustado leerte, gracias por compartir esa hermosa anécdota.
    Te dejo mi inmensa gratitud y mi gran estima.
    Un abrazo y se muy, muy feliz.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Marina! Es que el libro que publiqué, eran cartas a un chico que estava en la carcel, cartas de dos años...Por eso hice una donación a todas las bibliotecas de las cárceles de Catalunya, porquè pensé que el tema era adecuado y fíjate, pués alguien que lo leyó se molestó en buscarme y escribió a la editorial, cosa que agradecí...Ellos( la editorial) me mandaron la carta, que ya contesté dándole las graciaS por el detalle.

      Espero que hayas pasado una buena Semana Santa y sigas tan inspirada como siempre.

      Un beso grande, amiga.

      Elimina
  16. Aquí en Almería es la feria del libro está semana. Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por pasar por mi casita virtual Trini, ya ves que tenemos seguramente mas de una coincidencia...Espero que disfrutaras del evento!
      Besos.

      Elimina
  17. Felicitaciones por tu libro y por la gratificante carta que te ha enviado un lector agradecido.
    Me encantaría leer tu novela.

    Saludos,besos y abrazos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcias bonita, si fuera en castellano te mandaria uno, pero... De todas formas si te ves capaz de entenderlo, nada me haría mas ilusión! Ya me dirás algo. No es una novela, son cartas a un chico que estuvo varios años en prisión, por esto lo de las "alas", para que pudiese volar libre!!!
      Un beso grande, amiga.

      Elimina
  18. Felicitats Roser.
    Un agraïment d'un pres és sempre un goig.
    El llibre està a les llibreries?


    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Olga i Carles, els agraïments sempre venen bé...
      A la llibreria Parcir d' aquí a Manresa li vam fer arribar.
      Petonets.

      Elimina
  19. Aquesta no és una satisfacció petita, M.Roser, es una GRAN satisfacció. La idea de donar llibres en si mateixa ja és genial i rebre aquesta resposta, saber que has ajudat a algú que és troba empresonat ja és el màxim, perquè has complert el que havies promès: els hi has donat ales.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies bonica, segurament tens raó, quan dones una mica de tu mateixa, reps molt més a canvi...Pensa que aquest títol em va sortir gairebé sense pensar, perquè aquesta era la meva intenció!
      Molts petonets.

      Elimina
  20. ¡Hola, Mª Roser!

    Paso de nuevo para dejarte mi inmensa gratitud y estima.
    Un abrazo y ten una bonita semana.

    Se muy, muy feliz.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias bonita, ya sabes que siempre eres bien recibida en esta tu casa, aunque sea virtual...
      Un millón de besitos, Marina!

      Elimina
  21. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ResponElimina